onsdag 8 oktober 2014

Information om uppvisningsmatch

Här kommer äntligen information om uppvisningsmatchen.

Matchen spelas i pausen mellan första och andra perioden i matchen mellan FCH och Dalen som spelas i Helsingborg Arena nu på lördag kl. 16:00 (11/10).

Vi samlas kl. 15:40 i entrén till Helsingborg Arena. Om ingen ledare syns till utanför går man in genom ingången för förbokade biljetter. Där talar man om att man tillhör Åstorps innebandy. Det kommer att finnas biljetter till oss alla. Vi kommer troligen inte att betala biljetterna på plats. Utan detta kommer att faktureras ÅKIBS. Troligen kommer klubben att i efterhand begära in pengarna (50 kr. per anhörig. Tror att barn är fritt, men jag kan inte lova).

Skicka information till mig om hur många som har för avsikt att gå på matchen. Jag behöver denna information för att kunna beställa biljetter till oss. Jag behöver informationen senast fredag kväll. Jag kommer att beställa biljetterna lördag morgon.

Vi kommer tyvärr inte att ha tillgång till något omklädningsrum. Så alla som vill vara med och spela eller sitta på bänken kommer ombytta. Idag på träningen delade vi ut matchkläder till de flesta, men några saknar fortfarande Imorgon torsdag kommer jag att försöka få tag i ytterligare några tröjor. Ni som saknar kan välja att antingen hämta hos mig under dagarna innan matchen. Eller få utrustningen på plats i Helsingborg.

Nedan listas alla som anmält intresse. Om jag missat någon eller om ni glömt anmäla vill jag gärna veta det snarast.

Agnes D. - målvakt
Alicia C. - spelar
Alva N. - spelar
Amanda T. - spelar
Emma I. - stöttar från bänken
Felicia F. - stöttar från bänken
Filippa P. - spelar
Hanna P. - spelar
Isabelle N. - spelar
Julia C. - målvakt
Julia P. - stöttar från bänken
Maja E. - spelar
Nellie F. - spelar
Sara P. - spelar
Julia S. - spelar

Enligt uppgift kommer matchen att pågå c:a 5 minuter med en avblåsning för byte mitt i. Vi byter då ut hela laget inklusive målvakt. Allt för att så många som möjligt ska få en chans.

Utrustning att ta med är
* Matchställ (målvakter tar tunna kläder som funkar under målvaktskläderna. Målvaktsutrustning tar vi ledare med oss.
* Inneskor
* Klubba
* Hårband om man har långt hår
* Glasögon om man har det.

Tveka inte att höra av er om ni saknar någon information.

/Rolle

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Vi kommer 2 vuxna och 1 barn förutom Maja som spelar. Madde

Unknown sa...

Hej. Kommer 1 vuxen och Filippa och Julia /Alexandra

Anonym sa...

Hej igen, vi kommer 3 vuxna och 1 barn förutom Maja som spelar/Madde

Henrik Nordgren sa...

Isabell och Nellie plus en vuxen.

Anonym sa...

Hej!
En vuxen och Julia kommer.../Emelie

Skicka en kommentar