onsdag 27 augusti 2014

En suverän träning idag!

Dagens träning blev väldigt mycket bättre än måndagens. Detta tackar jag Björn och Thomas för, som hade möjlighet att vara med idag. Thomas, jag och framförallt tjejerna hade betydligt roligare idag än i måndags.

På måndag kommer tyvärr inte Thomas eller Björn att kunna vara med. Jag kommer därför att behöva lite hjälp. Minst två personer till skulle vi behöva vara för att det ska flyta på. Ni som är sugna får gärna höra av er till mig om ni har några frågor eller vill anmäla ert intresse.

Glöm inte heller att kolla inlägget om lagorganisation.

Och till sist. Idag delade jag ut ett antal papper. Bland annat ett PUL-dokument samt ett dokument där man fyller i personuppgifterna. Glöm inte att ta med det på nästa träning.

/Rolle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar